ДОГОВІР
ПУБЛІЧНОЇ ОФЕРТИ

Дата останнього оновлення Договору публічної оферти: 07.03.2024

ПРЕАМБУЛА

Фізична особа - підприємець Гулько Роман Олегович (далі – «Виконавець») пропонує будь-якій дієздатній фізичній особі приєднатися до Договору публічної оферти (далі – «Договір») на визначених умовах. При одночасному згадуванні «Виконавця» та «Споживача» використовується термін «Сторони»

Договір розміщений на вебсайті за адресою: https://veravoronenko.com.ua, що дає реальну можливість кожній особі ознайомитись з його текстом.
Перед використанням вебсайту та оплатою послуг, уважно ознайомтесь зі змістом Договору, зокрема щодо умов надання доступу до курсу, навчальних матеріалів тощо.

  1. ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ
1.1 Договір є публічним, його умови є однаковими для всіх Споживачів без надання переваги одному Споживачу перед іншим.
1.2 Споживач підтверджує своє погодження з усіма положеннями Договору шляхом його акцептування (приєднання до нього).
1.3 Повна або часткова незгода з умовами Договору тягне за собою неможливість надання Виконавцем та отримання Споживачем послуг.

2.ВИЗНАЧЕННЯ ТЕРМІНІВ
2.1 Терміни, що приведені нижче і згадуються в даному Договорі, означають наступне:
2.1.1 Вебсайт – сукупність програмних, інформаційних, а також медійних даних, логічно пов’язаних між собою. Вебсайт доступний у мережі Інтернет за адресою: https://veravoronenko.com.ua.
2.1.2 Груповий чат – створений в соціальній мережі Telegram груповий чат із Споживачем, іншими учасниками та/або Куратором для комунікації щодо проходження курсу.
2.1.3 Домашні завдання – завдання для самостійного виконання Споживачем у будь-якій формі, що є частиною курсу.
2.1.4 Куратор – представник Виконавця, який супроводжує Споживача з організаційних питань, що стосуються предмету Договору.
2.1.5 Курс (Цифровий контент) – сукупність інформаційно-консультаційних послуг Виконавця, що надаються Споживачеві в обсязі, залежному від обраного тарифу, у формі обмеженого у часі доступу до інформаційних відеороликів, навчальних матеріалів та домашніх завдань на каналі в соціальній мережі Telegram.
2.1.6 Користувач – будь-яка фізична особа, яка має доступ до вебсайту та використовує вебсайт за допомогою мережі Інтернет.
2.1.7 Менеджер – представник Виконавця, який виконує технічні функції, зокрема щодо продажу курсів Користувачам, налаштування, функціонування, оновлення веб-сайту тощо.
2.1.8 Навчальні матеріали – супутні інформаційні матеріали у формі гайдів, чек-листів, посилань тощо до відеороликів курсу, доступ до яких учасник отримує на каналі в соціальній мережі Telegram (Telegram-канал).
2.1.9 Фінансовий агент – платіжна система (в особі Товариства з обмеженою відповідальністю «Вей Фор Пей»), яка реалізовує організацію та здійснення переказу грошових коштів за дорученням Виконавця із використанням електронних способів обробки платежів за реалізовані товари або послуги на вебсайті.
2.1.10 Форма – спеціально передбачена функціональна можливість для сплати на вебсайті або через послуги Фінансового агенту.
2.1.11 Тариф послуг (тариф) – сукупність послуг з усього комплексу інформаційно-консультаційних послуг за Договором, визначена Виконавцем, у певному обсязі та за конкретну ціну.
2.2 Зазначені терміни мають тотожне значення при вживанні в однині і в множині, а також при написанні з великої і малої літери. Інші терміни, які використовуються в Договорі, визначаються відповідно до норм чинного законодавства України, а в разі відсутності визначення в законодавстві мають загальновживане значення або визначаються за правилами ділового обороту.


3.ПРЕДМЕТ ДОГОВОРУ
3.1 Виконавець надає Споживачеві комплекс інформаційно-консультаційних послуг та послуг з використання цифрового контенту (далі – «Послуги») в тому обсязі, що передбачений обраним Споживачем тарифом послуг.
3.2 Інформація щодо тарифів послуг розміщена Виконавцем на вебсайті. Користувач має право ознайомитись із сукупністю послуг в межах конкретного тарифу та його вартістю, обрати, оплатити та придбати тариф послуг.
3.3 Комплекс послуг за Договором, може складатися, але не обмежуватись, в залежності від обраного Споживачем тарифу, з:
3.3.1 надання доступу до групового чату;
3.3.2 надання доступу до Курсу та навчальних матеріалів в Telegram-каналі;
3.3.3 індивідуального зворотного зв’язку від Куратора або Виконавця та отримання порад від нього;
3.3.4 обмеженого доступу до інформаційного каналу в соціальній мережі Telegram;
3.3.5 індивідуальних онлайн-конференцій з Куратором.
3.4 Виконавець має право змінювати обсяг послуг в межах одного тарифу та його ціну без попереднього повідомлення Споживача.

4.ЦІНА ТА ПОРЯДОК ЗДІЙСНЕННЯ РОЗРАХУНКІВ
4.1 Споживач отримує комплекс послуг, що передбачений обраним ним тарифом, після оплати його повної або часткової вартості. Вартість обраного Споживачем тарифу послуг складає грошову суму, що вказана на вебсайті на момент надання Споживачем акцепту Договору.
4.2 Споживач може здійснити оплату вартості послуг у формі 100% передплати вартості послуг відповідно до вказаної на вебсайті вартості за певний тариф.
4.3 Оплата послуг здійснюється в безготівковій формі за допомогою послуг Фінансового агенту або на підставі виставленого рахунку на розрахунковий рахунок Виконавця.
4.4 У разі, якщо Споживач для здійснення оплати послуг за Договором уклав договір кредитування тощо з будь-якою банківською або кредитною установою, Споживач самостійно несе відповідальність за всіма зобов’язаннями перед установою. Умови отримання і виконання зобов’язання не залежать від Виконавця і приймаються самостійно Споживачем.
4.5 Для здійснення оплати Споживач повинен здійснити дії в такій послідовності:
4.5.1 натиснути на вебсайті кнопку оплати («Купити курс»);
4.5.2 заповнити форму для оплати із зазначенням особистих і банківських реквізитів або звернутись до Менеджера з бажанням придбати послугу;
4.5.3 здійснити оплату через Фінансового агента або на підставі виставленого Менеджером рахунку (у т.ч. у разі придбання послуг у формі оплати по частинах) та надіслати заповнену форму/квитанцію про оплату вартості або її частини;
4.5.4 днем виконання зобов’язань Споживачем по сплаті вартості послуг вважається день зарахування грошової суми, що дорівнює повній вартості обраного Споживачем тарифу послуг. Виконання зобов’язання підтверджується квитанцією від банка Споживача або отриманою на електронну пошту квитанцією від Фінансового агенту.
4.6 Банківська квитанція Виконавця та/або квитанція Фінансового агенту, у якій зафіксована інформація щодо проведення транзакції Споживачем із зазначенням ідентифікаційних даних останнього, вважається доказом надання Споживачем акцепту на Договір.


5.ПОРЯДОК НАДАННЯ АКЦЕПТУ
5.1 Укладати Договір має право особа, яка набула повної цивільної дієздатності відповідно до чинного законодавства держави свого громадянства. У випадку, якщо в особи відсутній достатній рівень дієздатності, то Договір укладають батьки, опікуни (піклувальники), усиновлювачі в інтересах особи, яку представляють.
5.2 Укладання Договору відбувається шляхом надання повної й безумовної згоди (акцепту) Користувачем вебсайту та приєднання до цієї оферти конклюдентними діями, без підпису письмового примірника Договору між Споживачем та Виконавцем.
5.3 Моментом акцепту за Договором вважається факт здійснення бронювання та повної або часткової оплати за обраний Споживачем тариф послуг.
5.4 Укладаючи Договір, Споживач автоматично повністю та безумовно погоджується із прийняттям положень Договору та усіх його невід’ємних частин.
5.5 Порядок акцепту у разі, якщо Споживач виявив бажання оплатити вартість тарифу послуг або забронювати місце на вебсайті:
5.5.1 Споживач після натискання кнопки оплати підтверджує свою згоду з умовами Договору публічної оферти та іншими його невід’ємними частинами шляхом проставляння відповідних відміток, що є обов’язковою передумовою для укладання Договору.
5.5.2 Споживач заповнює та надсилає форму оплати на сторінці Фінансового агенту.
5.6 Порядок акцепту у разі, якщо Споживач виявив бажання оплатити вартість тарифу послуг (у т.ч. шляхом оплати по частинах) або забронювати місце на підставі рахунку:
5.6.1 Користувач звертається до Менеджера за допомогою технічних можливостей вебсайту, із зазначенням власного бажання придбати послуги за конкретним тарифом або забронювати місце, а також отримати всю необхідну інформацію для здійснення платежу.
5.6.2 Менеджер узгоджує із Споживачем порядок оплати, отримує підтвердження ознайомлення та згоди з умовами Договору та іншими його невід’ємними частинами, а також надсилає рахунок Споживачеві будь-яким засобом комунікації.
5.6.3 Споживач здійснює оплату згідно рахунку повністю.
5.7 Споживач не має права споживати послуги за Договором, якщо Договір не було укладено, або якщо Споживач повністю або частково не погоджується із положеннями Договору.

6.ПОРЯДОК НАДАННЯ ПОСЛУГ
6.1 Послуги надаються дистанційно в мережі Інтернет.
6.2 Початком надання послуг є надання Споживачеві доступу-запрошення до Telegram-каналу та/або Групового чату відповідно до обраного ним тарифу.
6.3 В Telegram-каналі Споживач отримує доступ до занять Курсу, Навчальних матеріалів. В Груповому чаті Споживач має змогу спілкуватися з Куратором та (або) Виконавця іншими учасниками та ставити запитання щодо проходження Курсу.
6.4 Доступ до матеріалів Курсу, Навчальних матеріалів і Домашніх завдань надається поступово згідно з розкладом тематичних занять, опублікованим в Telegram-каналі або доведеним до відома Споживача в інший спосіб.
6.5 Виконавець за власним бажанням може змінювати кількість матеріалів Курсу, Навчальних матеріалів або їх наповнення без додаткового погодження зі Споживачем за винятком зменшення обсягу послуг.
6.6 Усі матеріали Курсу є авторськими, суб'єктивними і належать Виконавцю, а Споживач може не погоджуватися з позиціями та думками, викладеними у них.
6.7 Виконавець інформує Споживача про характеристики Курсу (Цифрового контенту):
  • Заняття Курсу, навчальні матеріали та домашні завдання до нього, розміщені в соціальній мережі Telegram, а саме за посиланням, отриманим Споживачем в Telegram-чаті.
  • Курс складається з 7 Блоків, які вміщують в собі заняття.
  • Цифровий контент, отриманий Споживачем від Виконавця в рамках Договору, може використовуватися виключно в особистих цілях, з метою ознайомлення із суб’єктивними думками Виконавця.
  • Цифровий контент надається на обмежений період часу, згідно обраного Споживачем тарифу, і відповідно дорівнює 4 місяці/6 місяців.
  • Цифровий контент, отриманий Споживачем від Виконавця в рамках Договору, не потребує оновлення чи модифікації.
  • Виконавець є єдиним автором Курсу.
  • Споживач може мати проблеми з отриманням доступу до Цифрового контенту, отриманого останнім від Виконавця в межах Договору. Цей факт не вважається невідповідністю Цифрового контенту умовам Договору і не є його недоліком. Споживач погоджується із цим.

7.ПОПЕРЕДЖЕННЯ ПРО ПРАВА ІНТЕЛЕКТУАЛЬНОЇ ВЛАСНОСТІ
7.1 Виконавцю належать авторські права на всі матеріали, що розміщені на вебсайті та які надаються Споживачеві в Telegram-каналі, зокрема права на: текст, графічні елементи, фотографії, зображення, елементи дизайну, відеоматеріали, аудіоматеріали, файли тощо.
7.2 Споживач має право використовувати матеріали Курсу та Навчальні матеріали виключно в особистих цілях.
7.3 Споживачеві забороняється використання будь-яких матеріалів, отриманих від Виконавця, в комерційних цілях. Передача будь-яких інших прав за Договором не передбачена.
7.4 Споживачеві забороняється копіювати, відтворювати, знімати шляхом запису екрану, фотографувати, здійснювати відео- та фотофіксацію будь-яким іншим способом, розміщувати та публікувати на будь-яких платформах публічного доступу, зокрема у соціальних мережах, комбінувати окремі частини об'єктів з іншими об'єктами.
7.5 Споживач не має права продавати, надавати доступ до Telegram-каналу третім особам і повинен проходити курс самостійно та від свого імені.
7.6 У випадку порушення Споживачем заборон, викладених у цьому Розділі, Виконавець позбавляє Споживача доступу до Курсу без можливості відновлення, видаляє Споживача з Telegram-каналу, Групового чату, а кошти, сплачені за Договором, поверненню не підлягають і є неустойкою (штрафом) за дії Споживача.
7.7 Будь-яке порушення авторських і суміжних прав переслідується відповідно до чинного законодавства України та міжнародних договорів, згода на обов’язковість яких надана Верховною Радою України.

8.ПРАВА ТА ОБОВ’ЯЗКИ СПОЖИВАЧА
8.1 Споживач має право:
8.1.1 отримати необмежений доступ до Telegram-каналу з обсягом тих послуг, які входили до сплаченого Споживачем тарифу;
8.1.2 отримати від Виконавця інформацію щодо організації і забезпечення належного надання послуг, передбачених Договором;
8.1.3 отримати доступ до групового чату та ставити додаткові питання в ньому щодо організації процесу проходження курсу;
8.1.4 отримати, за необхідності, технічну підтримку від Менеджера та (або) Куратора;
8.2 Споживач зобов’язаний:
8.2.1 здійснити оплату послуг згідно обраного тарифу;
8.2.2 неухильно та постійно дотримуватись умов Договору та всіх його невід’ємних додатків, що розміщені на вебсайті за адресою: https://veravoronenko.com.ua, зокрема Правил чату;
8.2.3 не відтворювати, не повторювати будь-яким чином, не копіювати, не продавати, а також не використовувати в будь-яких цілях, окрім як в особистих, будь-які матеріали курсу, а також інформацію, яка стала доступною Споживачеві з будь-яких джерел, що були надані Виконавцем в межах надання послуг за цим Договором;
8.2.4 не створювати на основі Курсу інформаційні продукти з метою отримання комерційного прибутку, а також не використовувати цю інформацію будь-яким іншим чином, крім як для особистого використання;
8.2.5 не передавати будь-яким способом третім особам доступ до Курсу та проходити його самостійно;
8.2.6 не поширювати матеріали Курсу, навчальні матеріали тощо, завантажені Telegram-каналу за допомогою інших програм.

9.ПРАВА ТА ОБОВ’ЯЗКИ ВИКОНАВЦЯ
9.1 Виконавець має право:
9.1.1 вносити зміни до Договору публічної оферти та інших додатків, що розміщені на вебсайті, без особистого попередження Споживача шляхом публікації оновленої версії;
9.1.2 проводити технічні перерви роботи вебсайту для відновлення функціональності, покращення роботи вебсайту. Технічні перерви не є підставою для здійснення перерахунку оплаченої Споживачем вартості послуг;
9.1.3 публікувати відгуки (текст, скріншоти, відео, результати, фотографії тощо), що викладені у будь-якій формі Споживачем, на вебсайті, у соціальних мережах, рекламних матеріалах, презентаціях тощо без попереднього попередження про це Споживача;
9.1.4 оновлювати зміст послуг за цим Договором (за винятком зменшення обсягу послуг), функціональні можливості вебсайту у будь-який час без попередження останнього;
9.1.5 здійснювати розсилку електронних, текстових та/або мультимедійних повідомлень на адресу електронної пошти, номер контактного телефону, облікові записи в додатках Telegram, Viber тощо Споживача із комерційною та/або некомерційною пропозицією від Виконавця та/або третіх осіб;
9.1.6 залучати Менеджерів, Кураторів та інших третіх осіб для адміністрування вебсайту або для виконання своїх зобов’язань за цим Договором;
9.1.7 в односторонньому порядку розірвати Договір у випадках, якщо Споживач порушив заборони, що стосуються права інтелектуальної власності або оплати.
9.2 Виконавець зобов’язаний:
9.2.1 надати послуги та доступ до цифрового контенту в обсязі тарифу, за який Споживачем було проведено оплату;
9.2.2 підтримувати комунікацію із Споживачем щодо питань організації та забезпечення виконання послуг за цим Договором, а також організаційних, інформаційно-консультаційних та технічних питань, які пов’язані з порядком надання послуг, що надаються за цим Договором, або доручити виконання цих обов’язків іншим особам.

10.ПОВЕРНЕННЯ КОШТІВ
10.1 Споживач має право на повернення коштів, що були сплачені за курс, у розмірі, пропорційному з урахуванням етапності отримання доступу до Курсу.
10.2 Споживачу можуть бути повернуті кошти з обов’язковим вирахуванням банківських комісій та комісії платіжної системи, а також витрат вже понесених з боку Виконавця.
10.3 Розрахунок повернення, що повинен здійснити Виконавець за зверненням Споживача здійснюється в такому обсязі:

10.3.1 до старту Курсу або до отримання доступу - повернення 80 % від оплачених сум;
10.3.2 при отриманні доступу до Блоку «Вступление» - повернення 50 % від оплачених сум;
10.3.3 при отриманні доступу до Блоку «Вступление», «Комплекс красоты из 10 шагов» - повернення 40 % від оплачених сум;
10.3.4 при отриманні доступу до Блоку «Вступление», «Комплекс красоты из 10 шагов», Блок 0 - повернення 30 % від оплачених сум;
10.3.5 при отриманні доступу до Блоку «Вступление», «Комплекс красоты из 10 шагов», Блок 0, 1 - повернення 20 % від оплачених сум;
10.3.6 при отриманні доступу до Блоку «Вступление», «Комплекс красоты из 10 шагов», Блок 0,1, 2 - повернення 15 % від оплачених сум;
10.3.7 при отриманні доступу до Блоку «Вступление», «Комплекс красоты из 10 шагов», Блок 0,1, 2, 3 - повернення 12 % від оплачених сум;
10.3.8 при отриманні доступу до Блоку «Вступление», «Комплекс красоты из 10 шагов», Блок 0,1, 2, 3, 4 - повернення 10 % від оплачених сум;
10.3.9 при отриманні доступу до Блоку «Вступление», «Комплекс красоты из 10 шагов», Блок 0,1, 2, 3, 4, 5 - повернення 5 % від оплачених сум;
10.3.10 при отриманні доступу до Блоку «Вступление», «Комплекс красоты из 10 шагов», Блок 0,1, 2, 3, 4, 5, 6 - повернення 2 % від оплачених сум;
10.3.11 при отриманні доступу до Блоку «Вступление», «Комплекс красоты из 10 шагов», Блок 0,1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 – повернення відсутнє, оскільки цифровий контент надано в повному обсязі.
10.4 У разі звернення про повернення при отриманні доступу до всіх матеріалів Курсу - повернення не здійснюється, навіть у разі, якщо Споживач не скористався можливістю перегляду матеріалів.
10.5 Для здійснення повернення коштів за ненадані послуги, Споживач повинен подати заяву у письмовому вигляді із особистим підписом та датою на електронну пошту Виконавця.
10.6 У заяві про повернення коштів Споживач повинен вказати наступні дані:
10.6.1 прізвище, ім’я, по-батькові;
10.6.2 електронну пошту (вказану при укладенні Договору);
10.6.3 назву послуги (назва курсу/тарифу);
10.6.4 дату оплати;
10.6.5 інформацію про платіж та підтвердження оплати (квитанція про оплату);
10.6.6 інформацію про рахунок, з якого була здійснена оплата.
10.7 Виконавець у строк, що не перевищує 14 (чотирнадцять) робочих днів з моменту отримання заяви про повернення від Споживача, здійснює повернення коштів або повідомляє про неможливість їх повернення.



11.ФОРС-МАЖОР
11.1 При настанні обставин непереборної сили, які перешкоджають повному або частковому виконанню однією зі Сторін зобов'язань за даним Договором, а саме: пожежі, землетруси, інші стихійні лиха, військові дії, блокади, рішення державних органів та ін., термін виконання зобов'язань продовжується пропорційно часу, протягом якого діятимуть такі обставини, але не більше одного місяця. Проте, лише у випадку, якщо такі форс-мажорні обставини почали діяти на Сторону лише після підписання Договору та були непередбачуваними.
11.2 Обставини форс-мажору повинні бути засвідчені індивідуально виданою довідкою Торгово-промислової палати України або її регіональними представництвами. Загальне роз’яснення та лист такої палати, адресовані невизначеному колу осіб, про настання форс-мажорних обставин не можуть бути використані для підтвердження форс-мажорних обставин.
11.3 Сторона, яка не має можливості виконувати зобов'язання за даним Договором через обставини форс-мажору, повинна протягом 5 (п’яти) робочих днів з дня настання таких обставин сповістити у письмовій формі іншу Сторону про настання таких обставин.
11.4 У разі, якщо зазначені обставини тривають більше, ніж 2 (два) місяці, то сторона зобов’язана повернутись до виконання зобов’язань за Договором незалежно від обставин або ініціювати розірвання Договору.
11.5 Форс-мажор не звільняє Сторону від виконання зобов’язань, а лише тимчасово звільняє від відповідальності за несвоєчасне виконання зобов’язань за Договором.

12.ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ
12.1 Виконавець не несе відповідальність за наслідки, що настали в результаті того, що Споживач не проходив заняття (не переглядав відеоролики, навчальні матеріали, не виконував домашні завдання, не брав участь в онлайн-конференціях тощо).
12.2 Відповідальність Виконавця обмежена розміром отриманої на момент виникнення спору оплати за послуги.
12.3 Виконавець не несе відповідальність за будь-які прямі, непрямі чи наслідкові збитки або шкоду, понесені Споживачем, незалежно від того, яким чином вони виникли.
12.4 Інформація Виконавця, надана в межах Курсу, є лише його власним оціночним судженням. Споживач самостійно та на власний ризик користується такою інформацією і бере на себе відповідальність за будь-яку особисту шкоду та шкоду завдану іншим особам при використанні такої інформації.
12.5 Виконавець не бере на себе відповідальність за невідповідність результатів надання послуг очікуванням Споживача, оскільки матеріали є авторськими та суб’єктивними.
12.6 За недотримання Правил чату при здійсненні комунікації Споживача з іншими учасниками чатів Виконавця в соціальних мережах або під час онлайн-конференцій, а також вчинення таких дій стосовно Виконавця та його представників, зокрема менеджерів та кураторів, Споживач може бути попереджений про можливість його вилучення або вилучений із такого чату, а також позбавлений доступу до Курсу відповідно до умов Договору та Правил чату.
12.7 Виконавець не має медичної освіти і жодним чином не обіцяє Споживачам медичних консультацій, схем лікування і оздоровлення. Текст, матеріали і рекомендації мають виключно інформаційний характер і поширення власного досвіду у суб’єктивних та оціночних судженнях.
12.8 Споживач зобов’язаний відмовитись від будь-якого самолікування і Виконавець напряму про це закликає про необхідність звертатись до лікарів у випадку наявності алергічних реакцій, хронічних захворювань.
12.9 Будь-які дослідження, які були приведені (за наявності) у Курсі є актуальними на момент отримання доступу. Такі дослідження надаються виключно для інформування без закликання виконувати рекомендації.
12.10 Виконавець не дає жодних гарантій чи запевнень в тому, що:
12.10.1 доступ до Курсу та Навчальних матеріалів буде завжди забезпечено;
12.10.2 споживання послуг Споживачем призведе до покращення здоров’я, фізичної форми, травлення чи інших характеристик тіла;
12.10.3 зворотний зв’язок від Менеджера, Куратора, Виконавця буде отримано негайно після звернення Споживача;
12.10.4 наповнення курсу (заняття, навчальні матеріали та домашні завдання) буде відповідати очікуванням Споживача;
12.10.5 Споживач завжди буде отримувати зворотний зв’язок на поставлені Виконавцю питання.

13.СТРОК ДІЇ ДОГОВОРУ
13.1 Договір набуває чинності з моменту його укладення та діє до повного виконання Сторонами своїх зобов’язань.
13.2 Строк надання послуг відповідає обраному Споживачем тарифу.

14.ПОРЯДОК РОЗІРВАННЯ ДОГОВОРУ
14.1 Зобов’язання Сторін згідно з Договором припиняються внаслідок повного виконання ними своїх обов’язків.
14.2 Договір може бути розірваний за добровільною згодою Сторін або з ініціативи однієї зі Сторін.
14.2.1 Сторона, яка виявила бажання розірвати Договір, повідомляє іншу про свою ініціативу шляхом надсилання повідомлення на електронну пошту із зазначенням особистих даних (для ідентифікації Сторони).
14.2.2 Сторона, якій було адресоване повідомлення, в строк, що не перевищує 5 (п’ять) робочих днів з моменту надсилання такого повідомлення, повинна надати свою згоду чи незгоду щодо розірвання Договору та повідомити про це адресанта.
14.3 Договір може бути розірваний Виконавцем в односторонньому порядку через порушення Споживачем:
14.3.1 умов Договору; або
14.3.2 прав інтелектуальної власності або суміжних прав Виконавця на всі об’єкти права інтелектуальної власності, що доступні в особистому кабінеті;
14.3.3 Порушення Правил чату в процесі отримання послуг за цим Договором.
При цьому, кошти, сплачені Споживачем за Договором, поверненню не підлягають і є неустойкою (штрафом) за дії Споживача.
14.4 Договір може бути розірваний Споживачем в односторонньому порядку у разі невідповідності Цифрового контенту визначеним в Договорі характеристикам.
У такому випадку процедура розірвання Договору наступна:
14.4.1 Споживач повідомляє Виконавця про невідповідність Цифрового контенту шляхом надсилання повідомлення на електронну пошту служби підтримки. Повідомлення має містити: дані Споживача (для ідентифікації особи), конкретний пункт, якому не відповідає Цифровий контент, та доказ невідповідності (скріншот, запис екрану, текстове пояснення тощо);
14.4.2 Після надсилання такого повідомлення, Виконавець у п’ятиденний строк надає Споживачу відповідь, якою:
  • погоджується з виявленою Споживачем невідповідністю Цифрового контенту; або
  • аргументовано висловлює свою незгоду з виявленою невідповідністю.
14.4.3 У разі отримання згоди Виконавця з виявленою Споживачем невідповідності, останній має право на повернення грошових коштів у розмірі, сплаченому Виконавцю в якості вартості послуг за Договором.
14.4.4 Повернення грошових коштів здійснюється згідно з умовами Договору.
14.5 Виконавець повідомляє Споживача про розірвання Договору в односторонньому порядку шляхом надсилання повідомлення будь-яким засобом комунікації. Договір вважається розірваним з моменту надсилання повідомлення Споживачеві.
14.6 Договір може бути розірваний в судовому порядку.

15.КОМУНІКАЦІЯ СТОРІН
15.1 Споживач має право звертатись безпосередньо до Виконавця або Менеджера шляхом використання будь-яких засобів комунікації, зокрема електронної пошти, номера телефону та групового чату з уточнюючими питаннями щодо предмета Договору, порядку надання доступу до курсу тощо.

16.ПРИКІНЦЕВІ ПОЛОЖЕННЯ
16.1 Сторони погодили, що у разі визнання недійсним та/або нікчемним, окремої частини та/або пункту даного Договору, весь Договір не вважається недійсним.
16.2 Текст Договору викладено українською мовою.
16.3 Виконавець має право вносити зміни до Договору без додаткового попередження про це Споживача. Для надання можливості Споживачеві ознайомитися з актуальними умовами Договору, Виконавець розміщує на вебсайті його версію з усіма останніми змінами, а також зазначає дату, з якої такі зміни набрали чинності.
16.4 Договір та його Додатки є дійсними в тій редакції і на тих умовах, які існували на момент їх акцептування.
16.5 Місцем укладання Договору є місцезнаходження Виконавця.
16.6 У випадках, не передбачених Договором, Сторони керуються законодавством України.
16.7 Усі спірні питання та/або розбіжності, що виникають між Сторонами у зв’язку із виконанням чи розірванням Договору, вирішуються шляхом взаємних консультацій та переговорів між Сторонами протягом 15 календарних днів після того, як одна Сторона повідомила іншу Сторону про виникнення такого спору та/або розбіжності.
16.9 У випадку недосягнення згоди між Сторонами, спір вирішується в судовому порядку за законодавством України підвідомчості та підсудності на території України, але за місцезнаходженням Виконавця.

РЕКВІЗИТИ ВИКОНАВЦЯ

Фізична особа-підприємець Гулько Роман Олегович
Місцезнаходження: Україна, 21018, Вінницька обл., місто Вінниця(з), вул. Скалецького Р., будинок 33А, квартира 43
РНОКПП: 3668508519
р/р: UA673052990000026005026111034
в АТ КБ “ПРИВАТБАНК” (МФО: 305299)
Служба підтримки: roman.olegovich1337@gmail.com

Додаток №1

ПРАВИЛА ЧАТУ

Ці Правила чату є додатком до Публічного договору оферти і вважаються обов’язковими для Споживача, що акцептував умови Договору публічної оферти.
Прийманням умов Договору ви погоджуєтесь з усіма правилами, що передбачені в цьому Додатку, а також з можливою відповідальністю за їх недотримання.
Правила чату створенні для дотримання норм етикету, належної поведінки Споживача, який став учасником чатів в соціальній мережі Telegram (надалі – «чат») або отримав доступ до індивідуальних чи групових онлайн-конференцій. Спілкування в чаті чи під час онлайн-конференцій не має відволікати вас чи інших учасників від отримання інформаційно-консультаційних послуг за Договором.
Учасники чатів (з пн-пт з 9:00 по 20:00 по Варшаві) та онлайн-конференцій діють в них з додержанням таких правил:
  1. Учасникам заборонено:
1.1 Ображати та принижувати Виконавця, кураторів, менеджерів та інших учасників у будь-якій формі;
1.2 Використовувати грубі та образливі вирази, ненормативну лексику чи лайку у будь-якому контексті;
1.3 Розпалювати расову, національну, етнічну або релігійну ворожнечу або вчиняти інші дії, що містять дискримінаційний характер, пропагують насильство або зачіпають почуття інших учасників;
1.4 Обговорювати політичні та релігійні теми та новини, а також обговорення та засудження мови спілкування інших учасників чату чи онлайн конференції;
1.5 Засуджувати дії Виконавця, кураторів, менеджерів та інших осіб. Усі суперечки та спірні питання вирішуються в особистому спілкуванні;
1.6 Дублювати одні й ті ж самі повідомлення (спамити) у чатах;
1.7 Обговорювати питання технічного характеру, зокрема щодо проблем доступу до особистого кабінету на навчальній платформі або щодо повернення коштів. Ці питання вирішуються в особистому спілкуванні з Виконавцем та менеджерами;
1.8 Просувати та рекламувати будь-які товари чи послуги, а також розміщувати сторонні посилання в чаті без дозволу Виконавця, кураторів або менеджерів;
1.9 Провокувати інших учасників до порушення цих чи інших правил;
1.10 Не виконувати вказівки Виконавця або кураторів щодо бажаної поведінки в чаті.

2.Учасникам дозволено звертатись до Виконавця, куратора чи менеджера для вирішення питань організаційного характеру, що пов’язані зі споживанням інформаційно-консультаційних послуг та послуг з використання цифрового контенту за Договором.
Учасники не мають обговорювати подібні питання індивідуального характеру у загальному чаті чи онлайн-конференції.
3.При недотриманні цих Правил чату під час спілкування в Telegram-чаті Виконавець може на власний розсуд видалити повідомлення, зробити попередження та видалити Споживача з чату.
4.У разі грубого чи систематичного порушення Правил чату Споживач може розірвати Договір публічної оферти в односторонньому порядку, що може мати наслідком припинення надання Споживачеві й інших послуг, зокрема позбавлення його доступів до участі в онлайн-конференціях, перевірки домашніх завдань тощо.
Грошова сума, сплачена Споживачем за Договором, поверненню не підлягають і є неустойкою (штрафом) за порушення останнім умов цих Правил чату.